#AktiivneISIC finaalvoor algab!

#AktiivneISIC näol on tegemist teistkordselt toimuva aktiivseid eluviise propageeriva sotsiaalmeediakampaaniaga, mida korraldab Eesti Üliõpilaskondade Liit koostöös SEB pangaga.

Sel aastal leiab kampaania aset kolmes etapis.

Kampaania esimene voor, milleks oli Wall-Sit challenge ehk seina-najal-istumise väljakutse, toimus 10.-20. aprillil. Väljakutse sisuks oli üliõpilasesindustel postitada enda Facebooki seinale kampaania poster ja koguda sellele 10 tunni jooksul võimalikult palju “like”. Iga “like” tähendas üht sekundit seina-najal-istumist. Võiduka tulemusega 354 “like” ehk 5 minutit ja 54 sekundit võitis esimese vooru Eesti Maaülikool, kelle üliõpilasesinduse ruumidesse lisandus auhinna näol koroonalaud.

Teiseks kampaania vooruks oli 2. mail SEB Innovatsioonikeskuses toimunud sportlik päev, kus omavahel võtsid mõõtu viie kooli esindajad. Toimusid duellid, kus iga kooli kahest inimesest koosnev tiim istus selg-selja vastas kauem kui vastastiim. Tasavägises mõõduvõtus, kus finaalvooru jõudis Eesti Maaülikool ja Tallinna Tehnikakõrgkool, osutus taaskord võidukaks Eesti Maaülikool. EMÜ saab edaspidi end treenida ka pinksi mängides, sest teise vooru võitja saab endale lauatennise laua koos kogu vajaliku lisavarustusega.

Kolmandas voorus, mis on ühtlasi ka finaalvoor, tuleb esindustel aktiviseerida enda fännibaas! Kuni 10. maini kell 23.59 on esindustel ja nende sõpradel võimalik minna SEB Eesti Facebooki lehele ja SEB Eesti intagrami lehele ning jätta #AktiivneISIC kampaaniavideo kommentaaridesse enda ülikooli esinduse nimi. Enim tag’e kogunud esindus, saab #AktiivneISIC Grand Prix võitjaks, mille auhind on eriti uhke!

Grand Prix võitja esinduse auhind:
1. Mängukonsool PlayStation 4
2. 43-tolline LG Full-HD teler
3. PlayStation 4 kaamera
4. PS4 mäng JustDance

NB! Arvesse lähevad vaid SEB originaalpostituse all olevad tag’id. Jagatud postituse alla jäetud märked arvesse ei lähe. Tag’ide kordus ühe isiku poolt on lubatud.

#AktiivneISIC tarbijamängu reeglitega saad tutvuda VAJUTADES SIIA:
  1. Tarbijamängu „#AktiivneISIC“ (edaspidi Tarbijamäng) reeglid Tarbijamängu korraldaja on AS SEB Pank, registrikood 10004252, aadress Tornimäe 2, Tallinn ja MTÜ Eesti Üliõpilaskondade Liit, registrikood 80059438, aadress Pärnu mnt. 102-21, Tallinn (edaspidi Korraldajad). 2. Tarbijamängus võivad osaleda kõik füüsilised isikud (edaspidi Osaleja), välja arvatud Korraldaja töötajad ja muud Tarbijamängu teenindamisega seotud Korraldaja poolt otse palgatud isikud, samuti nende perekonnaliikmed.
  2. Tarbijamängus osalemisega nõustub Osaleja järgima Tarbijamängu reegleid. Korraldaja võib keelduda auhinda väljastamast Osalejale, kes Tarbijamängu reegleid ei järgi. Tarbijamängus osalemine on tasuta.
  3. Tarbijamäng algab 4. mai 2018 ja lõpeb 10.mai 2018. Pärast Tarbijamängu lõppkuupäeva mängus osaleda ei saa.
  4. Korraldaja korraldab Tarbijamängu SEB Eesti Facebook’i ja/või Instagram’i keskkonnas. Tarbijamängu sisuks on tag´ida SEB Eesti Facebooki ja/või Instagram’i lehel ülesse laetud kampaaniavideo alla ülikooli esinduse nimi, keda tarbija soovib toetada võidu saavutamisel Enim kampaania originaalvideo kommentaariumis tag’e kogunud ülikooli esindus, võidab mängukonsooli PlayStation 4, 43-tollise LG Full-HD teleri, PlayStation 4 kaamera ja PS4 mängu JustDance.
  5. Tarbijamängus saavad hääli anda kõik Facebook’i ja/või Instagram’i keskkonna kasutajad, kuid hääli saab anda ainult Tartu Ülikooli, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, Eesti Maaülikooli, Tallinna Tehnikakõrgkool, Tallinna Ülikooli, Tallinna Tehnikaülikooli ja Estonian Business School üliõpilasesinduse poolt. Antud koolid on andnud oma nõusoleku kampaanias osalemiseks. Teiste koolide esinduste hääled arvesse ei lähe.
  6. Tarbijamängus osalemiseks tuleb Osalejal:
    7.1. Tag’ida enda poolt eelistatud ülikooli esinduse nimi SEB Eesti Facebook’i ja/või Instagram’i lehel oleva kampaaniavideo kommentaaridesse.
  7. Auhinna võitja selgitatakse välja originaalvideo alla enne 10.mai kella 23:59 jäetud tag’ide arvu põhjal. Arvesse lähevad vaid SEB Eesti Facebook’i ja Instagram’i lehele üles laetud originaalvideo kommentaariumisse jäetud tag’id. Jagatud videote alla jäetud hääled arvesse ei lähe. Enim hääli kogunud esindus, nimetatakse võitjaks. Auhinna võitja nimi avaldatakse 14.mail Tarbijamängu ja Korraldaja Facebook’i ja
    Instagram’i lehel.
  8. Korraldaja ei vastuta mistahes ebakorrektse informatsiooni või tehnilise vea eest, mis temast mittesõltuvatel asjaoludel võib Tarbijamängu läbiviimise käigus ilmneda.
    10.Auhinna (mängukonsool PlayStation 4, 43-tolline LG Full-HD teler, PlayStation 4 kaamera, PS4 mäng JustDance) kättesaamiseks on Eesti Üliõpilaskondade Liit kohustatud võitjaga ühendust võtma e- posti teel hiljemalt 22.mail 2018.
    11.Võitjal on õigus auhinnast loobuda, saamata loobumise eest kompensatsiooni. Auhinda ei asendata Tarbijamängus osaleja nõudmisel teist liiki auhinnaga ega hüvitata auhinna maksumust rahas.
    12.Korraldaja jätab endale õiguse muuta ilma etteteatamiseta Tarbijamängu reegleid, toimimissüsteemi ja/või auhindu.
    13.Käesolev tarbijamäng ei ole mitte mingil viisil spondeeritud, ellu viidud, hallatud või seotud Facebook-iga. Osaleja edastab oma informatsiooni AS-le SEB Pank ja mitte Facebook’ile. Osaleja poolt avaldatud informatsiooni kasutatakse ainult võitjate
    loosimiseks.

Jaga seda artiklit:

Facebook
LinkedIn
Email