Rebased said kotitäie tarkust

Eesti Üliõpilaskondade Liit jagas sel aastal värsketele tudengitele Rebasekotte juba kümnendat korda.

2004. aastal alguse saanud traditsioon tervitada igal aastal värskeid tudengeid Rebasekottidega on jõudnud oma esimese juubelini. Kümne aasta jooksul on kotid sisaldanud väga palju erinevaid tooteid ja sooduspakkumisi ning sama jätkus ka sel aastal.

„EÜL-il on hea meel tõdeda, et Rebasekoti projekt tähistab tänavu juba esimest ümmargust 10. juubelit. Sellest on kujunenud tore traditsioon, millega iga õppeaasta alguses uusi tudengeid tervitame,“ ütles Rebasekoti projekti eestvedaja Rita Lõomets.

Värske tudeng võib sel aastal oma Rebasekotist leida 2 vihikut, nuudlid, kondoomi, kõnekaardi, vajalikku informatsiooni ja hulgaliselt eripakkumisi erinevatelt ettevõtetelt. Tänavu jõuab Rebasekott hinnanguliselt umbes 13 300 värske tudengi arsenali.

Rebasekoti suurtoetajateks on sel aastal SEB pank ja Tele2 Smart kõnekaart. Lisaks andsid enda panuse ISIC, Primus programm, Tallinna Tudengipäevad, Selver, Rahva Raamat, Äripäev, Läätsed.com, Walking, TrendExpress, ReFocus Silmakeskus, Coffee IN, Skechers, klubi Atlantis, Subway, Monton, Pindi Kinnisvara, Mediapool Vizeum, Tervise Arengu Instituut, Living for Tomorrow, Realister, Tudengi- ja lühifilmide festival Sleepwalkers, Shooters, Megazone ja tudengikohvik Pööning.

Jaga seda artiklit:

Facebook
LinkedIn
Email